
Šiuolaikiniame perteklinės informacijos sraute klientą galima pritraukti tik parodžius konkrečią jam teikiamą naudą. Tiek vizualinė, tiek tekstinė medžiaga turi iškelti pagrindinius siūlomos prekės ar paslaugos privalumus. Išsiaiškinsime, ką vertina auditorija, kurią norite pasiekti, o dizaino elementus tarpusavyje sudėliosime taip, kad jie atspindėtų visas teigiamas prekių ar paslaugų sąvybes bei leistų vartotojui susidaryti palankią nuomonę.
Tęsdami naudotis svetaine, sutinkate naudoti slapukus. daugiau informacijos
Šios svetainės slapuko nustatymai yra "leisti slapukus", kad galėtumėte pasiekti geriausią naršymo patirtį. Jei ir toliau naudosite šią svetainę nepakeisdami slapukų nustatymų arba spustelėsite "Patvirtinti" žemiau, jūs sutinkate.